تازه‌ترین‌ها:

حنفی: به تأمین امنیت و اجرای پروژه‌‌های عمرانی متعهدیم

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری نخست‌وزیر حکومت سرپرست افغانستان می‌گوید تامین امنیت سراسری، ایجاد تسهیلات لازم برای شهروندان و عملی کردن پروژه‌های عمرانی از تعهدات حکومت است.

به گزارش ایراف، ارگ در خبرنامه‌ای نوشته است: مولوی عبدالسلام حنفی با جمعی از علما، متنفذین و «مجاهدین» ولایت‌های مختلف این کشور و علمای بلخ به گونه جداگانه دیدار کرده است.

در این دیدارها، شرکت کنندگان از دستاوردهای حکومت سرپرست افغانستان در راستای تامین امنیت سراسری، توسعه زمینه‌های اقتصادی و سرمایه‌ گذاری و محو فساد اداری در کشور ابراز خرسندی کردند و از رهبری آن خواستند تا در خصوص ایجاد فرصت‌های شغلی و اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق مختلف کشور توجه ویژه کند.

(پیشنهاد می شود:ایجاد ۱۵ هزار فرصت شغلی در مزار شریف)

در دیدار معاون اداری نخست‌وزیر حکومت سرپرست افغانستان با علمای بلخ، مولوی محمد، به نمایندگی از دیگران در مورد وضعیت اجتماعی و اقتصادی ولایت مربوط به مولوی عبدالسلام حنفی اطلاعات داد و‌ از رهبری حکومت کنونی خواست تا در زمینه ایجاد مدارس در مناطق دوردست و فراهم ساختن فرصت‌های اشتغال توجه کند.

مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری نخست‌وزیر حکومت سرپرست افغانستان هم گفته است که علما و بزرگان کشور در زمینه استحکام وحدت میان اقشار مختلف مردم و تنویر افکار عمومی نقش مهمی ایفا می‌کنند.

 

پیشنهاد:   بازگشت ایتالیا به افغانستان با پروژه‌ای ۳۰۰ هزار دلاری
لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=9099

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *