به گزارش ایراف، فعالیتی که تولید کنند‌‌گان و فروشند‌گان برای معرفی محصولات خود انجام می‌دهند، در نهایت سبب رونق فروش می‌شود. مهم‌ترین رکن برگزاری نمایشگاه‌ها به ویژه نمایشگاه های تخصصی و بین‌المللی ارتباط مستقیمی است که در راستای توسعه صادرات وجود دارد برهمین اساس افغاستان امروز  با محوریت حمایت از تولیدات ملی این کشور سومین نمایشگاه امام ابوحنیفه را در سطح  بین المللی افتتاح کرد تا تولیدات و محصولات افغانستان در سطح داخل و خارج از کشور معرفی شود.

این نمایشگاه  شرایط مساعد و مطلوبی جهت فروش تولیدات داخلی افغانستان به سطح ملی و بین‌المللی فراهم خواهد کرد که در همین راستا زمینه رشد و توسعه اقتصادی در این کشور نیز فراهم خواهد شد.

هم‌اکنون سومین نمایشگاۀ بین المللی ابوحنیفه  تحت حمایت حکومت سرپرست افغانستان و اتاق تجارت و سرمایه گذاری افغانستان با محوریت بازاریابی محصولات و تولیدات افغانستان، حمایت از سرمایه گذاری ملی، فراهم و گسترش روابط میان تاجران ملی و بین المللی، معرفی تولیدات و محصولات داخلی به شهروندان این کشور از امروز (یکشنبه، 15 مهر) در کابل در حال برگزاری است.

براساس گفته رسانه‌های محلی افغانستان، در نمایشگاه بین‌المللی امام ابوحنیفه از کشورهای آسیای مرکزی و جنوبی، چین، ایران، ترکیه و ژاپن نیز حضور خواهند داشت و در آن 400 غرفه برای نمایش تولیدات داخلی و 300 غرفه برای نمایش تولیدات خارجی در نظر گرفته شده است.

در همین راستا، میرزمان پوپل معاون مالی و اداری هیئت عامل اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان می‌گوید:« در حاشیه این نمایشگاه، یک کنفرانس بی‌توبی نیز از شرکت‌های مختلف جهان که در این نمایشگاه حاضر هستند نیز خواهیم داشت.

گفتنی است که نمایشگاه امام ابوحنیفه  با محوریت پشتیبانی از تولیدات داخلی و گسترش روابط تجارتی و ترانزیتی افغانستان با کشورهای شرکت‌کننده برگزار می‌گردد.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=36976

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *