سه‌شنبه 27 سنبله 1403 برابر با Tuesday, 17 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

به گزارش ایراف؛ «سرزمین شعر» شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۲۱ از شبکه ۴ سیما و سه شنبه تا جمعه ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه ۲ سیما برای علاقمندان و دوست‌داران ادب فارسی پخش می‌شود.

این برنامه رقابتی گروهی است میان ۴۰ شاعر از داخل و خارج ایران که در آن شاعران برتر هر گروه به تشخیص هیات داوران به مرحله بعد راه می یابند.

در این فصل بخش چالش سرایش شعر هم اضافه شده است که اجرای آن را محمود حبیبی کسبی بر عهده دارد.

مجری برنامه «امیرحسین مدرس» و داوران این فصل مانند فصل قبل محمدمهدی سیار، ناصر فیض، علی‌رضا غزوه، محمدکاظم کاظمی و  علی‌محمد مودب هستند.

علیرضا افتخاری، خواننده ایرانی نیز با صدای دلنشین‌اش مانند فصل قبل همراهی‌کننده این برنامه است.

فصل دوم «سرزمین» شعر به تهیه کنندگی علی زارعان و کارگردانی علی شریعت پناه و  سعید ایلاتی برنامه پربیننده این شب‌های تلویزیون ایران است.

 

فصل دوم «سرزمین شعر» با حضور محمدکاظم کاظمی روی آنتن رفت

 

گفته شده که در این فصل از سرزمین شعر، ۸ تن از شاعران از افغانستان نیز شرکت دارند.

فصل اول این برنامه از ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ در ۲۶ قسمت ۷۰ دقیقه‌ای هر شب در ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه چهار پخش شد. علی زارعان، تهیه‌کنندگی و محمدمهدی سیار، اجرا و دبیری هیئت داوران برنامه را به عهده داشت.

فصل اول «سرزمین شعر» در زمان پخش، ۱۵ میلیون نفر مخاطب داشته است و به‌ دلیل استقبال مخاطبان، فصل دوم این برنامه نیز به روی آنتن رفت.

طبق اطلاع رسانی صدا و سیما، افرادی که به شبکه های صدا و سیما دسترسی ندارند می‌توانند به صورت زنده این برنامه را در «تلوبیون» تماشا کنند.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=34743

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *