شنبه 16 سرطان/تیر 1403 برابر با Saturday, 6 July , 2024
گردشگر انگلیسی: افغانستان کشوری امن و پذیرای گردشگران است- ایراف

لویسون وود؛ گردشگر و برنامه‌ساز انگلیسی که ا اخیرا از افغانستان بازدید کرده این کشور را امن و پذیرای گردشگران توصیف کرده است.

به گزارش ایراف، لویسون وود؛ نویسنده و عکاس انگلیسی اعلام کرد: «به هر فرد علاقمند به سفر به واخان می‌گویم که راهنمای من، ملنگ در حال پیاده ساختن تورهای داخلی افعانستان است. کشوری امن و پذیرای گردشگران. پس آنچه را که ممکن است در رابطه با افغانستان شنیده باشید، دیگر فراموش کنید. این‌جا کشوری زیبا با مردمانی خوش برخورد است.»

در این میان، لین اودانل؛ روزنامه‌نگار آمریکایی امریکایی اما به شکل طعنه‌آمیزی در پاسخ به توصیفات گردشگر انگلیسی گفت: «افغانستان مرکز تروریسم جهانی است.»

او افزوده: «در افغانستان زنان در محبوس و مرعوب می‌شوند، اقلیت‌ها هدف قرار می‌گیرند، سربازان سابق نیروهای دفاعی امنیتی کشته می‌شوند.»

او همچنین گفته: «در افغانستان اقتصاد در حال فروپاشی است، طالبان کمک‌های بین المللی را سرقت و مواد مخدر معامله می‌کنند؛ اما بله، افعانستان امن است، پس بیایید به تعطیلات برویم!»

حبیب غفران، سخنگوی وزارت اطلاعات و فرهنگ حکومت سرپرست افغانستان می‌گوید: به تعداد ۸۲۰۳ گردشگر خارجی پس از تسلط دوباره طالبان تا پایان سال گذشته خورشیدی به افغانستان سفر کرده‌اند.

پیشنهاد می شود:حضور گردشگران لهستانی در افغانستان

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=13533

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب
پر بازدیدترین ها