تازه‌ترین‌ها:

مجاهد: نشست شورای امنیت درباره افغانستان بی‌نتیجه‌ بود.

به دنبال نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد افغانستان که پشت درهای بسته برگزار شد، ذبیح‌الله مجاهد؛ سخنگوی حکومت سرپرست افغانستان این نشست را ناکام خوانده و گفته: «نشست شورای امنیت نتیجه‌ای در پی نداشت.»

به گزارش ایراف، ذبیح‌الله مجاهد؛ سخنگوی حکومت سرپرست افغانستان نشست اخیر شورای امنیت سازمان ملل متحد که پشت درهای بسته برگزار شد را بی‌نتیجه خواند.

این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل متحد روز دوشنبه نشستی را پشت درهای بسته درباره اوضاع افغانستان برگزار کرد.

مجاهد گفت: «به نظر ما در اصل نشست شورای امنیت چندان نتیجه‌ نداشت. در آن‌جا توافق نظر در مورد موضوعات افغانستان وجود نداشت و دوم زمانی نشست بی‌نتیجه می‌شود، اعضا شاید تلاش کرده باشند موضوعاتی را کوچک و بزرگ کنند که به نحوی وانمود شود که این نتیجه نشست است.»

در همین حال، استفان دوجاریک؛ سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد گفته است که تلاش‌های سازمان برای گماشتن نماینده‌ای برای افغانستان ادامه خواهد یافت.

دوجاریک همچنین گفت: «از دبیرکل خواسته شده که نماینده را تعیین کند، این روند ادامه دارد، سال‌ها تجربه من در این‌جا به من آموخت که درباره جدول زمانی صحبت نکنم؛ اما می‌دانم که این موضوع بسیار جدی و سریع گرفته شده است و به محض این‌که کسی انتخاب شد، آن را اعلام می‌کنیم.»

پیشنهاد:   مقام سازمان ملل: جنگ غزه «خیانت به بشریت» است
لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=7708

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *