پنج‌شنبه 29 سنبله 1403 برابر با Thursday, 19 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

رایزنی افغانستان و سازمان ملل درباره حمایت از کشاورزی

سرپرست وزارت کشاورزی، آبیاری و دامداری افغانستان با رییس سازمان زراعت سازمان ملل متحد در افغانستان دیدار و درباره حمایت از کشاورزی و دامداری و حفاظت از جنگلات گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایراف، مولوی عطاءالله، سرپرست وزارت کشاورزی، آبیاری و دامداری افغانستان در دیدار با ریچارد ترانچارد، رییس سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد در افغانستان و الکساندر جانس، رییس جلب کمک‌های مالی این سازمان خواهان همکاری در بخش کشاورزی شد.

دفتر مطبوعاتی وزارت کشاورزی، آبیاری و دامداری افغانستان با نشر این خبر نگاشته است: در این دیدار دوطرف در رابطه به چگونگی توسعه زراعت، حفاظت از جنگلات، منابع طبیعی، توزیع تخم های‌ بذری، عصری و معیاری سازی محصولات زراعتی و دامداری در افغانستان، صحبت کردند.

سرپرست وزارت کشاورزی حکومت افغانستان در این دیدار گفت: افغانستان نیازمند همکاری ها در بخش‌های های زراعتی و دامداری است و به منظور رسیدگی و همکاری به این موارد طرحی را تدوین شده است که با عملی سازی آن، می‌توان برای زنان و مردان اشتغال زایی کرد و برای عملی نمودن آن نیاز به همکاری داریم.

ریچارد ترانچارد والکساندر جانس هم از تعهد سازمان خواروبار و کشاورزی سازمان ملل متحد در امر کمک به افغانستان اطمینان دادند.

پیشنهاد می شود:اعلام آمادگی ایران برای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و دامداری افغانستان 

پیشنهاد:   تأکید عفو بین‌الملل بر لزوم بازگشایی مدارس دخترانه در افغانستان
لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=7210

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *