تازه‌ترین‌ها:

به گزارش ایراف، اکسپرس تریبون گزارش داده است که پلیس اسلام آباد 412 نفر ازجمله 60 شهروند افغانستان را در رابطه با تظاهرات برنامه ریزی شده حزب تحریک انصاف پاکستان در روز جمعه در منطقه «دی چوک» دستگیر کرده است.

به گزارش این روزنامه از دستگیرشدگان باتوم های میخ دار، تیر وکمان و سنگ مرمر کشف شد. این دستگیری ها در مناطق براکاهو، ترنول و سنگجانی صورت گرفته است.

قرار است امروز، جمعه، حامیان حزب تحریک انصاف به رهبری عمران خان در منطقه دی چوک اسلام آباد تظاهرات کنند.

اکسپرس تریبون همچنین گزارش داده است که محسن نقوی، وزیر کشور پاکستان با اشاره به حضور انور ابراهیم، نخست وزیر مالزی در اسلام آباد، به رهبران تحریک انصاف هشدار داد که در این اعتراضات تجدیدنظر کنند. او گفت اگر کسی اقدام به حمله کند، قاطعانه برخورد می کند.

دولت همچنین 4000 افسر پلیس را برای مدیریت اعتراض و جلوگیری از رسیدن معترضان به دی چاوک بسیج کرده است.

خالد حمدانی، افسر پلیس شهر راولپندی، در اظهار نظری در مورد طرح های اعتراضی این حزب اطمینان داد که بیش از 4000 افسر برای تضمین نظم و قانون مستقر خواهند شد.

حمدانی با بیان اینکه برای شناسایی افراد اغتشاشگر از دوربین های مدار بسته استفاده می شود، گفت: با افرادی که نظم را برهم زنند یا به اموال عمومی آسیب برسانند، برخورد قانونی خواهیم کرد.

از سوی دیگر، وکیل سیف، مشاور دولت خیبر پختونخوا، بر عزم حزب تحریک انصاف برای ادامه اعتراضات تاکید کرد و گفت که “هزاران” کارگر به رهبری علی امین گنداپور، وزیر ارشد، به دی چوک خواهند رسید.

سیف همچنین دولت را به وحشت زدگی متهم کرد و گفت: “با وجود همه موانع، ما به دی چوک خواهیم رسید.”

پیش از این، گنداپور از حامیان خود خواست برای تظاهرات آماده شوند و خواستار «نبرد برای آزادی واقعی» شد و از شرکت کنندگان خواست تا «زنجیر ترس را بشکنند».

وی همچنین به مالکان وسایل نقلیه هشدار داد که خودروهای شخصی را به دلیل اینکه دولت شروع به توقیف خودروها کرده است، به تجمع اعتراضی نیاورند.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=36646

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *