پنج‌شنبه 29 سنبله 1403 برابر با Thursday, 19 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

به گزارش ایراف؛ در همین حال ریاست آموزش طالبان در مکتوبی به کارمندان این ریاست دستور داده که این رهبر طالبان را اجرایی کنند.

در یک مکتوب ریاست آموزش فراه که نسخه‌ای از آن امروز چهارشنبه، ۲۸ سنبله به رسانه‌ها درز کرده آمده که دستور رهبر طالبان، در تمام ادارات اعم از آمریت‌های معارف و ادارت مدارس، به‌جز مسئولان ادارات، استفاده از تلفن‌های هوشمند ممنوع است.

در مکتوب آمده که در صورتی که آموزگاران و یا کارمندان آموزش از تلفن هوشمند استفاده کنند، مسوولیت بعدی به دوش مسوول اداره است.

این ممنوعیت در حالی است که پیش از این طالبان استفاده از تلفن‌های هوشمند را در نهادهای نظامی خود ممنوع کرده بود. بر بنیاد گزارش‌ها طالبان پس اعمال این ممنوعیت صدها پایه تلفن نظامیان خود را که به صورت پنهانی استفاده می‌کردند، جمع‌آوری کردند.

هنوز دلیلی برای وضع ممنوعیت استفاده از مبایل در ادارات طالبان ارایه نشده نیز مقامات این گروه به صورت رسمی در این باره چیزی نگفته‌اند.

گفته شده که درز تصاویر و ویدیوها از ادارات طالبان که بعداً برای این گروه جنجال آفرین شد، سبب شده تا رهبر طالبان تصمیم بگیرد که هرگونه استفاده از مبایل هوشمند در ادارات خود را ممنوع کند.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=35665

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *