نخستین همایش سرمایه‌گذاری اتباع خارجی در بوشهر

مقام‌های استان بوشهر می‌گویند که اولین نشست کشوری سرمایه‌گذاری مهاجران خارجی در این استان برگزار می شود.

بنا بر گزارش ایراف، احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر می‌گوید: اولین نشست کشوری سرمایه‌گذاری مهاجران خارجی در بوشهر با مشارکت سرمایه‌گذاران چهار ملیت قزاقستان، عراق، ترکیه و افغانستان برگزار می شود.

احمد محمدی زاده در آئین گشایش نخستین نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات اتباع و مهاجران خارجی سراسر کشور در بوشهر اظهار داشت: از استان‌های مختلف کشور و همچنین نمایندگان کشورهای قزاقستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکیه و چین که محصولات خود را عرضه کردند تقدیر می‌کنم.

وی به پتانسیل و ظرفیت‌های استان بوشهر پرداخت و افزود: بوشهر در عرصه‌های تجارت و صنعت و کشاورزی و گردشگری و آبزی پروری جایگاه خاصی دارد و باید استفاده بهینه را از این موقعیت ببریم.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با این ظرفیت‌ها و با توجه به مردم مهمان نواز استان، از اتباع خارجی دعوت به سرمایه‌گذاری در استان بوشهر می‌کنیم.

محمدی زاده یادآور شد: محصولات و تولیدات اتباع خارجی در ۵۴ غرفه عمدتاً از اتباع مهاجر افغانستانی عرضه شده است.

استاندار بوشهر گفت: صنایع دستی، پوشاک، مواد غذایی، مجسمه‌سازی، تولیدات صنعتی از جمله محصولات ارائه شده در نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات اتباع مهاجرین خارجی است.

محمدی زاده از برگزاری اولین نشست کشوری سرمایه‌گذاری مهاجرین خارجی در بوشهر خبر داد و بیان کرد: این نشست با مشارکت سرمایه‌گذاران ۴ ملیت قزاقستان، عراق، ترکیه و افغانستان برای ارائه برنامه در عرصه سرمایه‌گذاری بر اساس ظرفیت‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.

درباره خدمات ایران به مهاجران افغانستانی بخوانید.

پیشنهاد:   توسعه روابط محور رایزنی وزیر حمل‌ونقل طالبان با مقامات 5 کشور
لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=3560

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *