جمعه 30 سنبله 1403 برابر با Friday, 20 September , 2024

تازه‌ترین‌ها:

هبت الله آخوندزاده، رهبر طالبان در ادامه سفرهای ولایتی خود برای نخستین بار به تخار سفر کرد. او در این سفر گفته است که صلابت و بقای نظام حکومت سرپرست و ثبات دائمی و نظم جامعه افغانستان در تطبیق «شریعت اسلامی» است و طالبان در این زمینه از هیچ کشوری دستور نمی‌گیرند.

به گزارش ایراف، هبت الله آخوندزاده در ادامه سفرهای استانی خود برای نخستین بار به تخار در شمال شرق افغانستان رفته و با مسئولین و مقامات محلی دیدار کرده است.

رهبر طالبان در جریان یک سخنرانی، صلابت و بقای نظام حکومت سرپرست و ثبات دائمی و نظم جامعه افغانستان را در تطبیق «شریعت اسلامی» و اجرای «حدود الله در سرزمین الله» عنوان کرد.

او همچنین گفته است که هر مسئول موظف است در کنار ارائه خدمات اجتماعی در این راستا تلاش کند.

هبت الله آخوندزاده در این نشست تاکید کرده است که جهان به نظم و ثبات نیاز دارد؛ اما مدافعین حقوق بشر و کشورهای اسلام ستیز جهان، ثبات و نظم جهان به ویژه نظم کشورهای اسلامی را برهم زدند.

او در همین رابطه افزود که حکومت سرپرست برای ایجاد ثبات دائمی افغانستان در چارچوب اصول و ارزش های اسلامی و اخلاقی تلاش می کند.

هبت الله آخوندزاده گفت که برای رسیدن به این امر از هیچ کشور و قدرتی دستور نخواهد گرفت.

در همین راستا، عبیدالله امین زاده، والی طالبان برای تخار گفته است که اجرای فرامین هبت الله آخوندزاده را «واجب شرعی» می دانیم.

هبت الله آخوندزاده از هفته گذشته سفرهای ولایتی خود را از بادغیس شروع کرد و سپس به فاریاب، جوزجان،، سرپل، سمنگان، بلخ، بدخشان، هرات و تخار رفته است.

او در بیشتر این سفرهای خود در سخنرانی در بین مسئولین بر اجرای «شریعت» و تطبیق «نظام اسلامی» تاکید کرده است.

لینک کوتاه: https://irafnews.com/?p=34971

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *